
Κατάλογος Εκδόσεων
ΤΙΤΛΟΙ, ΓΛΩΣΣΕΣ, ΧΩΡΕΣ, ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ, ΕΚΔΟΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΙ
A new day
- Newmag
- 2023
A new day
ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Ένα βράδυ του Δεκεμβρίου σε μια σκοτεινή γωνιά του Λιμανιού, τρεις άντρες πυρπολούν ζωντανό τον Σεβαστιανό, έναν κλοσάρ με φήμη δεινού παραμυθά. Ο Παύλος, ο νεότερος από τους θύτες, συγκλονισμένος από την αγριότητα του εγκλήματος, αναζητά στοιχεία για το θύμα ελπίζοντας να εξιλεωθεί από τις τύψεις. Μέσα στη σύγχυσή του πιστεύει πως, αν ζωντανέψει την ιστορία του νεκρού, θα τον επαναφέρει στη ζωή. Στα στέκια των αστέγων εντοπίζει τους συντρόφους του Σεβαστιανού και τους μαγνητοφωνεί καθώς του διηγούνται την προσωπική τους ιστορία και την ιστορία του χαμένου φίλου τους, και σχεδόν χωρίς να το καταλάβει παγιδεύεται σε έναν παράξενο κόσμο. Στην αρχή οι αφηγήσεις δείχνουν αληθινές, όμως στην πορεία οι μαρτυρίες περιπλέκονται ή και αντικρούουν η μία την άλλη. Σκηνές μικροκλοπών και παρανομίας, συσσίτια, αγώνες επιβίωσης, επεισόδια φασιστικής βίας εναλλάσσονται με ένα παλίμψηστο αφηγήσεων και ιστοριών με απρόβλεπτη πλοκή. Ένα βιβλίο για τη ζωή άστεγων και στεγασμένων, για τα ανθρώπινα μίση και πάθη, για την ανάγκη μας για αλληλεγγύη και συντροφικότητα, μια αλληγορία για την ασίγαστη δίψα του ανθρώπου για ιστορίες, μύθους και παραμύθια.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Ο Νίκος Χρυσός γεννήθηκε το 1972 στην Αθήνα. Σπούδασε βιολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και σκηνοθεσία στη Σχολή Σταυράκου. Έχει γράψει τα μυθιστορήματα Το μυστικό της τελευταίας σελίδας (2009) και Καινούργια μέρα (2018). Έχει επιμεληθεί τη σχολιασμένη επανέκδοση του βιβλίου Αξέχαστοι καιροί του Λευτέρη Αλεξίου (2014), και τους συλλογικούς τόμους Ιστορίες βιβλίων (2014) και Ο Νίκος Καζαντζάκης και η πολιτική (σε συνεργασία με την Ιωάννα Σπηλιοπούλου, 2019). Διηγήματά του έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικούς τόμους.
Carta a Orestes
- Universidad Veracruzana
- 2022
Carta a Orestes
ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Το Γράμμα στον Ορέστη ανήκει σε έναν κύκλο πέντε σύντομων θεατρικών της περιόδου 1991-1992, τα οποία ο Καμπανέλλης χαρακτήρισε σπουδές ή δοκιμές. Εκκινώντας από τον αρχαιόμυθο κύκλο των Ατρειδών, το μονόπρακτο είναι ένας μονόλογος της Κλυταιμνήστρας που απευθύνεται στον γιο της, Ορέστη, πριν αυτός επιστρέψει στο μυκηναϊκό παλάτι για να τη σκοτώσει. Με λόγο φεμινιστικών και αντιπολεμικών αποχρώσεων, η Κλυταιμνήστρα τού εξηγεί ότι δεν μπόρεσε ποτέ να συγχωρήσει τον άντρα της που θυσίασε κρυφά από την ίδια, στην Αυλίδα, χρόνια πριν, την κόρη τους, προκειμένου να αρχίσει τον Τρωικό πόλεμο. Υπερασπίζεται τον έρωτά της με τον Αίγισθο, που τον θεωρεί αληθινό και αγνό. Το γράμμα της ωστόσο μένει ανεπίδοτο: στο τέλος του μονόπρακτου, ο γιος θα σκοτώσει τη μητέρα. Ο Καμπανέλλης χρησιμοποιεί με τέχνη τη συμπυκνωμένη ουσία του μύθου μεταφέροντάς τη στη σημερινή εποχή. Το πλαίσιο του έργου είναι μια θεατρική πρόβα, έχουμε επομένως ένα «θέατρο εν θεάτρω». Η μεξικανική έκδοση που παρουσιάζεται στον παρόντα κατάλογο περιλαμβάνει επίσης τα έργα: Ο δείπνος, Ο δρόμος περνάει από μέσα, Η Στέλλα με τα κόκκινα γάντια και Ο επικήδειος.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης (1921-2011), πατριάρχης του μεταπολεμικού ελληνικού θεάτρου, έδωσε πρώτα δείγματα γραφής το 1950. Έκτοτε, η πλούσια θεατρική του παραγωγή, που υπερβαίνει τα σαράντα έργα, παρουσιάστηκε από τις κρατικές σκηνές και ιδιωτικούς θιάσους σε όλη την Ελλάδα. Τα θεατρικά του έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά, γερμανικά, σουηδικά, ρουμανικά, βουλγαρικά, ουγγρικά, ρωσικά κ.ά. και έχουν βραβευτεί, με πιο πρόσφατη τη γαλλική έκδοση του Μαουτχάουζεν (Prix du Livre Étranger 2020 / France Inter / JDD). Μεταξύ των τιμητικών διακρίσεών του: μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, Ανώτερος Ταξιάρχης του Τάγματος του Φοίνικα, επίτιμος διδάκτορας σε πανεπιστήμια της Ελλάδας και της Κύπρου. Έγραψε σενάρια σε ταινίες ορόσημα του νεοελληνικού κινηματογράφου, και στίχους που μελοποίησαν οι πιο σημαντικοί συνθέτες: Χατζιδάκις, Θεοδωράκης, Ξαρχάκος κ.ά. Το Υπουργείο Πολιτισμού ανακήρυξε το 2022 Έτος Ιάκωβου Καμπανέλλη.
GJAK
- Mitteldeutscher verlag
- 2022
GJAK
ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
«Γκιακ» θα πει αίμα, δεσμός συγγένειας, φόνος για λόγους εκδίκησης, φυλή. Οι ήρωες στα διηγήματα του Παπαμάρκου, στρατιώτες που πολέμησαν στα άγρια πεδία των μαχών στη Μικρά Ασία, επιστρέφουν οριστικά αλλαγμένοι στον τόπο τους, στη Λοκρίδα. Καθορισμένοι από ό,τι οφείλουν να κάνουν για την τιμή της κοινότητας, σύμφωνα με τον βαρύ νόμο του αίματος στο αυστηρό εθιμικό δίκαιο της κλειστής κοινωνίας τους, γίνονται θύτες και είναι ταυτοχρόνως θύματα. Αποσιωπημένα εγκλήματα και τραύματα, καταστροφή και αφανισμός, βιασμοί και δολοφονίες, στοιχειά και δαίμονες, ηθικές δοκιμασίες — ιστορίες ανομολόγητων πράξεων, στην προφορική γλώσσα του ρουμελιώτικου ιδιώματος, που εντέλει οδηγούν, έστω βίαια, τους ήρωες σε σύγκρουση με την κοινότητά τους και στην αναθεώρηση της ταυτότητάς τους.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Ο Δημοσθένης Παπαμάρκος γεννήθηκε στη Μαλεσίνα Λοκρίδας το 1983. Έχει γράψει τα μυθιστορήματα Η αδελφότητα του πυριτίου (1998, Βραβείο Νεανικός Ικαρομένιππος), Ο τέταρτος ιππότης (2001), τις συλλογές διηγημάτων ΜεταΠοίηση (2012) και Γκιακ (2014), τη νουβέλα Εξημέρωση. Νεκρογραφία (2020), το λιμπρέτο Η Ειρήνη του Αριστοφάνη. Μουσική κωμωδία σε σύνθεση Νίκου Κυπουργού (2022 – για τη μουσική παράσταση Ειρήνη του Εθνικού Θεάτρου στο Φεστιβάλ Επιδαύρου 2017), και τα graphic novels Ερωτόκριτος (2016) και Γυμνά Οστά (2021). Διηγήματά του και κόμικς έχουν δημοσιευθεί στον ημερήσιο ελληνικό και ξένο Τύπο (Έθνος, Εφημερίδα των Συντακτών, il manifesto, el Espectador κ.ά.), σε περιοδικά και συλλογικούς τόμους (The Books’ Journal, Μπλε Κομήτης, Unfollow, Λεύγα, Hypnos Issue, Στη Σκιά του Βασιλιά), και έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ρωσικά και ιταλικά. Έχει γράψει, επίσης, για το θέατρο και τον κινηματογράφο.
Curtea miracolelor. Teatru
- Editura omonia
- 2022
Curtea miracolelor. Teatru
ΓIΑ ΤΟ ΒIΒΛIΟ
Τέλη της δεκαετίας του 1950. H Αυλή των θαυμάτων βρίσκεται σε μια λαϊκή αθηναϊκή γειτονιά. Οι ένοικοί της ζουν σε φτωχικά δωμάτια περιμετρικά αυτής της αυλής: μερικοί έχουν έρθει στην πόλη πρόσφυγες, άλλοι ετοιμάζονται να ξενιτευτούν· εδώ ανθίζουν έρωτες, υποβόσκουν εντάσεις, γεννιούνται μοιραία πάθη. Στη σκληρή καθημερινότητα της αυλής εισβάλλουν δυο μηχανικοί, οι οποίοι πληροφορούν τον κόσμο πως, λόγω αντιπαροχής, το κτίσμα θα κατεδαφιστεί και θα ανεγερθεί πολυκατοικία. Η βίαιη εισβολή μιας νέας τάξης πραγμάτων αλλάζει ριζικά όχι μόνο το χώρο αλλά και τα ήθη της συνοικίας… Έργο «ψυχικού ρεαλισμού», η Αυλή των θαυμάτων πατάει στην παράδοση του Τσέχοφ και του Γκόρκι, σκιαγραφώντας καθημερινές ιστορίες ανθρώπων που λόγω περιστάσεων αποκτούν, για λίγο, κοινή ιστορία. Η ρουμανική έκδοση που παρουσιάζεται στον παρόντα κατάλογο περιλαμβάνει επίσης τα έργα: Η έβδομη μέρα της δημιουργίας και Τα τέσσερα πόδια του τραπεζιού.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης (1921-2011), πατριάρχης του μεταπολεμικού ελληνικού θεάτρου, έδωσε πρώτα δείγματα γραφής το 1950. Έκτοτε, η πλούσια θεατρική του παραγωγή, που υπερβαίνει τα σαράντα έργα, παρουσιάστηκε από τις κρατικές σκηνές και ιδιωτικούς θιάσους σε όλη την Ελλάδα. Τα θεατρικά του έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά, γερμανικά, σουηδικά, ρουμανικά, βουλγαρικά, ουγγρικά, ρωσικά κ.ά. και έχουν βραβευτεί, με πιο πρόσφατη τη γαλλική έκδοση του Μαουτχάουζεν (Prix du Livre Étranger 2020 / France Inter / JDD). Μεταξύ των τιμητικών διακρίσεών του: μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, Ανώτερος Ταξιάρχης του Τάγματος του Φοίνικα, επίτιμος διδάκτορας σε πανεπιστήμια της Ελλάδας και της Κύπρου. Έγραψε σενάρια σε ταινίες ορόσημα του νεοελληνικού κινηματογράφου, και στίχους που μελοποίησαν οι πιο σημαντικοί συνθέτες: Χατζιδάκις, Θεοδωράκης, Ξαρχάκος κ.ά. Το Υπουργείο Πολιτισμού ανακήρυξε το 2022 Έτος Ιάκωβου Καμπανέλλη.
Maska embretit
- MUZA BOTIME
- 2022
Maska embretit
ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Όταν η Αντιγόνη Δεληνοτιά, διευθύντρια του Μουσείου Μυθικών Αρχαιοτήτων, παίρνει ένα μυστηριώδες γράμμα που κρύβει έναν γρίφο, καλεί αμέσως σε βοήθεια τον παλιό της φίλο, τον καθηγητή Ήπιο Θερμοκήπιο. Κι ενώ ο γρίφος που μιλά για τη χαμένη μάσκα ενός βασιλιά φαίνεται πως λύνεται, η υπόθεση γίνεται ακόμα πιο σκοτεινή. Ο καθηγητής, μαζί με τα αγαπημένα του εγγόνια, τον Ορέστη και την Αθηνά, μπλέκουν σε μια επικίνδυνη περιπέτεια που ξεκινά από την Ελλάδα και θα καταλήξει στην άλλη άκρη του κόσμου, στο Περού. Κανείς τους δεν υποψιάζεται πως ένας πανούργος Σκοτσέζος, ο Ντάνκαν ΜακΝτούγκαλ, ορκισμένος εχθρός της Δεληνοτιά, παρακολουθεί το κάθε τους βήμα και τους έχει στήσει μια ύπουλη παγίδα. Τη βραδιά της πανσελήνου του Δεκεμβρίου, όλοι συναντιούνται στα ερείπια της ιερής πόλης των Ίνκα, του Μάτσου Πίτσου, όπου τους περιμένει ο μάγος Κουνάκ.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Ο Χρήστος Δημόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα. Τελείωσε δραματική σχολή, αλλά το επάγγελμα του ηθοποιού δεν το άσκησε ποτέ. Δούλεψε ως μεταφραστής, γραφίστας, κειμενογράφος, επικοινωνιολόγος, διαφημιστής, συντάκτης, σεναριογράφος, εκφωνητής, παραγωγός, τηλεπαρουσιαστής, συγγραφέας. Τις περιόδους 1986-1990 και 2001-2013 παρουσίαζε στην ΕΡΤ την εκπομπή Ουράνιο Τόξο. Από το 2019, η εκπομπή συνεχίζεται με νέο τίτλο: 1.000 χρώματα του Χρήστου, και είναι το μακροβιότερο πρόγραμμα για παιδιά στην ελληνική Τηλεόραση. Ο συγγραφέας έχει τιμηθεί το 2005 και το 2008 με το Βραβείο Καλύτερης Ελληνικής Παιδικής Εκπομπής στα τηλεοπτικά βραβεία ΠΡΟΣΩΠΑ (περιοδικό TV ΕΘΝΟΣ). Από το 2004 κυκλοφορούν τα έργα του παιδικής λογοτεχνίας, ενώ το 2022 τιμήθηκε με το Βραβείο «Πηνελόπη Δέλτα» από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου (Ελληνικό Τμήμα ΙΒΒΥ).
Dans les regles de l’art
- Asphalte
- 2022
Dans les regles de l’art
ΓIΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Στον καλοκαιρινό καύσωνα του 2017, όλη η Αθήνα βλέπει, σχολιάζει, ασχολείται με την Documenta 14, τη διεθνή έκθεση σύγχρονης τέχνης. Μάλλον είναι η χειρότερη εποχή για να βγάλεις βιβλίο, και μάλιστα με θέμα τον Τζον Κολτρέιν. Κι όμως, ο συγγραφέας Μιχάλης Κρόκος, άρτι αφιχθείς από το Παρίσι, αυτό ακριβώς ετοιμάζεται να κάνει· και μπλέκει άσχημα. Η μυστηριώδης εξαφάνιση ενός πίνακα στην Ύδρα, η δολοφονία ενός βέλγου συντηρητή έργων τέχνης κι ένας δολοφόνος έτοιμος για όλα αναγκάζουν τον Κρόκο και την Κρις, το μοιραίο κορίτσι του, να μπουν σε μεγάλες περιπέτειες με αβέβαιη έκβαση, εν μέσω θεωριών συνωμοσίας, οικονομικών πολέμων και διεθνών συμφερόντων. Κάτω από ένα παχύ στρώμα μπογιάς αποκαλύπτεται το μαλακό και σκοτεινό υπογάστριο του κόσμου της τέχνης… Με ένα αστυνομικό θρίλερ γρήγορων ρυθμών, ο Μάκης Μαλαφέκας στήνει μια ιστορία ειρωνικού χιούμορ, με φόντο το σκηνικό μιας Αθήνας που βράζει, όπου κάθε βεβαιότητα προορίζεται να ανατραπεί.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Ο Μάκης Μαλαφέκας γεννήθηκε το 1977 στην Αθήνα. Σπούδασε Ιστορία της Τέχνης και Κοινωνική Ανθρωπολογία. Παρουσίασε σεμινάρια στη Σορβόννη για την ιστορία των ευρωπαϊκών κόμικς, και εργάστηκε στη Σχολή Καλών Τεχνών του Παρισιού. Έχει αρθρογραφήσει στο «9» της Ελευθεροτυπίας, στη Libmration, στη Lifo και σε άλλα έντυπα. Κυκλοφορούν τα έργα του Λήμματα από την εποχή της κρίσης (2011), Η απόλυτη μειοψηφία (2015), Μάιλς Ντέιβις (2017), Δε λες κουβέντα (2018), Μεσακτή (2020), Deepfake (2024, υποψήφιο για το Βραβείο Λογοτεχνίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης 2025) – τα τρία τελευταία με τις νουάρ περιπέτειες του Μιχάλη Κρόκου. Ζει και εργάζεται στις Βρυξέλλες και στην Αθήνα.
Σχετικές λήψεις
Δείτε επίσης
Εγγραφείτε στη λίστα ενημερωτικών newsletter για να λαμβάνετε τα νέα μας



Η ιστοσελίδα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας "Ελλάδα 2.0" με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης - Next Generation EU.
Press Enter / Return to begin your search.
Για να παρέχουμε τις καλύτερες εμπειρίες, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως τα cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευής. Η συναίνεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαζόμαστε δεδομένα όπως η συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συναίνεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες.